miercuri, 9 aprilie 2014

Prietena mea de suflet

Oamenii  au in viata de zi cu zi 1000 de cunostinte  100 de amici 10 prieteni ,dar cu adevarat  un singur prieten de suflet.Asa  s-a intamplat si cu mine si cu ea.Ne stim de 10 ani,in care am trecut prin tot ce putea sa treaca o prietenie adevarata si tinereasca.Am crescut impreuna  daca se poate zice asa incepand cu o parte din generala continuand cu liceul.Chiar daca facultatea ne-a separat drumurile sufletele noastre mereu au fost acolo…unul langa celalat ….mai la telefon,mai pe facebook,skype sau  in vacantele cand eu ma intorceam acasa.Nu as putea sa ii reprosez nimic pentru ca intre mine si ea a fost mereu acel ‘sparkle’ ,acea comunicare exact cum trebuie asa cum isi doreste oricine..
Ii sunt recunoscatoare pt fiecare sfat,vorba buna,zambet si sutinere pe care mi-a oferit-o.Cred ca sunt extrem de norocoasa ca am intalnit astfel de persoana care fiecare adolescenta isi doreste sa aiba.Ea este Amy…Partenera mea de blog cu care am inceput acest proiect minunat.O fire minunata si suava ,o prietena minunata si devotata asa cum simte ea,cu sentimente adevarate si vorbe sincere.

Sper ca cine ne citeste blogul sa aiba parte de asa ceva.Este foarte important sa ai in viata o astfel de persoana cu care poti sa imparti totul fara regrete fara resentimente sau mustrari de constiinta .Ea este acea persoana care imi imbucura si ziua cea mai neagra si corpul cand este in dureri.  ( este asistenta si face cele mai minunate injectii,iar eu cand am o colica renala apelez mereu la ea)
Vreau sa ii multumesc pe aceasta cale ca exista in viata mea ,in inima mea si in sufletul meu…

Amy,multumesc si te iubesc.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu