miercuri, 2 aprilie 2014

Review : Ulei de argan/migdale Transvital

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu am o mare problema, de cand ma stiu, cu vergeturile.Mai ales ca de-a lungul timpului m-am tot ingrasat, slabit, ingrasat brusc si tot asa, se stie ca asta e principala cauza a aparitiei vergeturilor.Stim de asemenea ca ele nu se vindeca niciodata in totalitate, dar totusi, o estompare cat de mica si mai ales prevenirea sunt bine-venite.

Pentru prevenire/estompare avem de ales dintr-o gama foarte larga de produse, creme/geluri/seruri/uleiuri de la diferite firme low-end sau high-end.Eu am incercat destul de multe produse pentru asa ceva, dar efectele cele mai vizibile am inceput sa le vad dupa ce am folosit uleiuri naturale gen ulei de argan sau de migdale.Momentan le am pe astea de la Transvital, le-am gasit la oferta, amandoua la 60 de lei(in Plafare, Remedia si aici sau aici.)



Le folosesc ca atare, cand pe unul, cand pe altul, direct pe piele sau combinate cu lotiunea/untul de corp.Efectele, cel putin la mine, sunt destul de vizibile, cele mai mari si mai "adanci" s-au estompat vizibil, iar de altele noi nici vorba, din fericire, tinand cont ca sunt intr-un proces de slabire care se desfasoara destul de rapid.Faptul ca au pulverizator e un mare plus, cele pe care le-am avut inainte aveau picurator sau gura deschisa si tot timpul ma chinuiam cu ele si ungeam tot in jur :)).Ambele au 100ml deci evident e mai avantajos ca majoritatea celorlate gramaje care sunt de 30ml/50ml in general.


Nu prea ar mai fi lucruri de spus despre aceste produse, all in all sunt eficiente, mai eficiente decat multe creme antivergeturi incercate de mine, pana acum sunt foarte multumita si sper ca in timp, efectele vor fi tot mai multumitoare! :)

P.S. Evident ca aceste uleiuri au intrebuintari multiple, se pot folosi pentru corp, ten, unghii, par si sunt excelente si pentru acele zone.Cel putin in privinta parului, e mai bun ca orice masca sau balsam! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu