marți, 15 aprilie 2014

Review : L'oreal infallible 24h

Personal pana la varsta de 23 de ani ,am considerat fondul de ten mai degraba un moft facut doar de ocazii speciale.Parerea mi-a ramas la fel si la varsta aceasta,dar dupa lungi cautari am gasit o nuanta care mi se potriveste un fond de ten fainuc care mie personal imi place.Acesta se numeste L'oreal infallible 24h pe nunanta Naturel Rose.Sunt la a doua sticluta pentru ca dupa cum v-am zis ma tine foarte mult nefolosindu-l prea des.Bine,fotograf fiind stiu foarte bine cat de important este tenul atunci cand esti la o sedita foto sau cand doresti sa arati bine intr-o fotografie,dar personal eu optez pentru un ten natural fara make-up si pentru ocazii speciale folosesc machiajul.... Fondul de ten se gaseste in galeria Auchan sau Dm la un pret de 60,69 lei si mai jos am sa postez niste fotografii cu sticluta veche si cu cea noua deorece se pare ca cei de la L`oreal au hotarat sa schimbe vechiul design. Nu am folosit nici un filtru pe fotografie ca sa se vada cat mai bine nuanta fondului...Din pacate era putin posomorat afara si poate fotografia a iesit putin inchisa. Va pup xoxo.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu