miercuri, 16 aprilie 2014

Review : Fond de ten Bourjois Healthy Mix

Revin si eu azi, cu o parere despre fondul meu de ten preferat la momentul acutal si anume : Bourjois Healthy Mix (in nuanta 51 Vanille clair).
Pe calea asta vreau sa-i multumesc unei cititoare fidele si prietene pentru ca datorita ei am avut ocazia sa "pun mana" pe fondul asta de ten :) si sa nu mai vreau altul prea curand! :)) Apropo, de ce nu ti-a placut?

Descriere oficiala :
 "Stralucire plina de sanatate si un ten perfect pana la 16h.
FORMULA NOUA – IMBOGATITA CU FRUCTE - TERAPIE FRUCTATA ACCELERATOARE A RADIANTEI  (Caisa - radianta, Pepene -hidratare, Mar - antioxidant).
Pigmentii de cristal uniformizeaza perfect si amplifica luminozitatea tenului.
Un ten perfect neted.
Imperfectiuni sterse. Accelerare a radiantei tenului.
O textura unica:
Confortabila pe perioada aplicarii.
Rezultat fara pete.
Lasa pielea hidratata."


Healthy Mix vine intr-o sticluta de 30 ml, practica datorita pompitei, are o textura lichida, usor de uniformizat, atat cu degetele cat si cu pensula pentru fond de ten (personal, asa simt ca se aseaza cel mai bine).Ce imi place iar foarte mult e mirosul, am folosit fonduri de ten care aveau un miros greu, neplacut, rar am intalnit unul care sa fie asa de placut mirositor ca acesta, care miroase parca a guma de mestecat cu fructe :).Un mare plus, deci.Rezista pe fata, conform descrierii, nu dispare de pe fata la sfarsitul zilei ,nu se ia pe haine sau ecranul telefonului.Il folosesc si singur si fixat cu pudra, odata cu venirea verii mai mult fixat cu pudra, pentru ca am un ten "semi-gras" in special vara.

E pe "foarte terminate" si cum spuneam, nu simt nevoia sa mai caut altceva, o sa-l cumpar tot pe asta(sau eventual pe fratele lui "Healthy Mix Serum"), dar in nuanta urmatoare, mai inchisa, pentru ca traiesc cu speranta ca o sa ma mai colorez si eu un pic la vara, hihi :)).






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu