miercuri, 9 aprilie 2014

Max !

Cine spune ca pisica neagra aduce ghinion , am sa il  contrazic vehement…Sunt o mare o iubitoare de pisici ,mai degraba de pisici decat de caini(recunosc).De aproape un an sunt stapana unui minunat pisoi de culoare neagra….O mica corcitura intre rasa europeana si maine coon,Babu Max a aparut atat in viata mamei cat si in viata mea atunci cand mi-a fost mai greu si a devenit ca un mic pansament plin de iubire.
La aproapre un an cantareste 8kg si are o lungime de 70 cm.Pentru noi este masculul feroce al casei.Un mic  Alpha,care mananca orice ce ii oferi,dar si mancarica sa.Un mare iubitor de laptic si de apa,ne incanta privirile in fiecare zi.Este un motan care ofera foarte multa iubire mai ales seara cand acesta doarme cu noi in pat si nu uita niciodata sa ne ofere cateva minute de tors intens si cate o pupa la fiecare.Intradevar face si nazbatii dar niciodata ceva atat de rau ce nu poate fi iertat….
‘’Mutunel ‘’ cum il alintam noi este un motan cu o personalitate puternica ce difera de alti motani din punctul meu de vedere..Suntem foarte atasate de el si avand in vedere prin cate minunatii am trecut cu el,nici eu nici mama mea nu am vedea viata fara el. Il iubesc enorm si imi imbucura mereu ziua atunci cand sunt cu moralul la pamant !
Restul cuvintelor sunt de prisos,las fotografiile sa vorbeasca. xoxo













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu