miercuri, 2 aprilie 2014

Review : Elmiplant Bodyshape

Nu am sa va plictisesc cu o poveste despre vergeturi,de altfel binecunoscute pentru orice domnisoara care se respecta,ci o sa va invit sa vizualizati un produs care din punctul meu de vedere este ok.Il folosesc cu incredere in fiecare zi,iar rezultatele din punctul meu de vedere personal sunt multumitoare.Chiar daca drumul pana la vindecarea vizibila este lung si anevoios faptul ca am constatat o oarecare ameliorare a vergeturilor imi ofera multumire sufleteasca si speranta ca intr-o zi pielea mea va arata bine.




















Celulita este un alt factor pot sa spun de stres pe care multe persoane de genul feminin il suporta.Este foarte greu de acceptat sa te lupti cu celulita de la o varsta foarte tanara,dar niciodata nu trebuie sa renunti la toate mijloacele pt a-ti oferi o imagine placuta ochiului atat tie cand te privesti in oglinda cat si celor din jur.Produsul pe care l-am descoperit si care momentan ma satisface este gelul anticelulitic pe care vi-l prezint intr-o fotografie mai jos.



















Produsele le puteti gasi in magazinele  DM din galeria Real,dar eu le recomand a fi cumparate din Auchan (pretul fiind mai mic) sectiunea cosmetice.Xoxoxo




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu