sâmbătă, 5 aprilie 2014

Povestea mea (Amy)

De Dieta Dukan am auzit de foarte mult timp, probabil putina lume Nu a auzit, dar nu am fost niciodata curioasa sa ma informez despre ea, nu stiu de ce, in ciuda faptului ca ma lupt cu marea problema a kilogramelor in plus cam din generala..

De-a lungul timpului am incercat tot felul de metode, regimuri, mai ales cel discociat de 90 de zile, "stiluri de viata sanatoase", etc.(fara pastile, picaturi, medicamente speciale pentru slabit de nici un fel, pentru ca nu mi-a suras ideea niciodata).Unele au dat rezultate, m-am mentinut mai mult sau mai putin timp, dar niciodata nu am ajuns la greutatea dorita DE MINE, nu un numar care doar sa dea bine cand il spun cuiva.Inevitabil, ca dupa orice regim, mai devreme sau mai tarziu am luat inapoi in greutate, poate cat am slabit sau poate si ceva in plus pe langa acelea.Trebuia sa stiu mai bine, sa imi dau seama ca nici un regim nu iti garanteaza pierderea definitiva a unor kilograme, nici macar acesta(la acesta diferenta e ca ai indicatii exacte in ceea ce priveste comportamentul alimentar si dupa ce ti-ai atins tinta).

Pentru ca vreau sa fiu sincera, nu sa fac totul sa para mai frumos decat este, vreau sa mentionez ca prima data cand am tinut acest regim a fost in vara lui 2013, de la inceputul lui Iulie pana prin Septembrie, (pe calea asta, daca citeste, vreau sa-i multumesc unei dragi prietene pentru ca mi-a "facut cunostinta" cu regimul asta si m-a sustinut cat a putut de mult, din pacate relatia dintre noi..nu mai prea e) am slabit 10 kg, dar calcand in strachini grav de tot, m-am ingrasat inapoi 15 pana prin Decembrie.Da, e in totalitate vina mea ca s-a intamplat asa, regimul e structurat pe 4 faze cu o logica, sa te opresti brusc la a 2-a are repercursiuni catastrofale.

Totul este mai usor si mai "normal" pentru ca am sustinatori, se stie ca asta conteaza enorm, o am pe cea mai buna prietena si co-bloggerita care "se chinuie" cot la cot cu mine si de asemenea pe mama care, la fel si ea, e foarte multumita de rezultate .

Chiar daca mai am mult mai putin de jumatate din calatorie, partea grea doar urmeaza sa inceapa, dupa ce numarul kilogramelor a ajuns la cel propus!

Wish us luck, totul e posibil, trebuie sa vrei!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu