miercuri, 9 aprilie 2014

Review : Relax and Tone

Celulita “bat-o vina”, la fel ca si vergeturile, nu este o problema ce tine strict de kilogramele in plus.De cate ori nu se intampla sa vedem asa ceva la o femeie foarte slaba, care poate a fost slaba toata viata?
Din pacate cremele “minune” sunt in mare parte povesti, desi au si ele rolul lor dar numai impreuna cu o dieta echilibrata, sport si masaj.Folosesc si eu una de la Elmiplant, Cellulight, foarte buna, simti ca functioneaza, dar efectele am inceput  sa le vad doar de cand am si o dieta “curata”, si imi fac si masaj cu acest aparat foarte util si eficient atunci cand nu ai timp/bani/nu iti vine sa te duci la un salon de masaj.(De sport inca nu pot sa spun nimic, planuim sa-l introducem in forta din iunie, pana atunci, plimbari si exercitii de pe Youtube, hihi).

Revenin la acest aparat, Relax and Tone, de care probabil multa lume a auzit, pentru ca a fost foarte popular pe la Teleshopping intr-o vreme, nu prea aveai cum sa nu-l vezi la Tv sau prin vreo reclama pe internet.Era in jur de 99 lei, daca tin eu bine minte.Cam de atunci il am si eu, vreo 3 ani, dar nu l-am prea folosit cu regularitate, doar cam de acum o luna am inceput.Chiar imi pare rau ca nu l-am folosit pana acum, nu m-am gandit ca poate avea un efect chiar asa vizibil, “gaurile” acelea, mai ales cele de pe spatele coapsei, s-au “dezadancit” vizibil in asa scurt timp.O sa continui sa-l folosesc si sunt sigura ca efectele vor fi din ce in ce mai bune, mai ales dupa introducerea in rutina si a sportului mai serios :P.


Are mai multe viteze, se regleaza cu ajutorul rotitei, de la incet la rapid, eu personal il folosesc la minim, pentru ca asa simt ca isi face treaba, vibreaza totul :)) ). E placut, nu “doare”, nu cauzeaza vanatai(cum am auzit ca se intampla de cele mai multe ori la masaje anticelulitice) si mai ales comod, pentru ca il poti folosi la orice ora,desigur, in intimitatea propriei case).Eu il folosesc cel mai mult pe coapse, solduri si abdomen, dar merge foarte bine si pe brate, gambe si de asemenea ca masaj pentru spate.Are mai multe capete interschimbabile, acesta cu bile, inca unul ondulat, unul plat, care se acopera cu o panza ca sa nu prina parul cand e folosit pe spate si inca unul cu un fel de smirghel pentru calcaie, dar nu le-am gasit acum pe toate ca sa le “trag” in poze. (Totusi, pun una de pe net, asa de idee.)

Sursa : mogashop.com

Se poate achizitiona de aici sau aici sau de prin diferite alte locuri, chiar si la targ/bazar/piata le-am vazut de multe ori.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu