luni, 28 iulie 2014

Diet Update

Revin si eu cu un mic update legat de progresul meu cu dieta. :)

Am considerat ca e momentul potrivit sa scriu cateva impresii si experiente din mult asteptata etapa de Consolidare.Am inceput-o in 4 iunie, deci sunt aproape 2 luni.Mai este drum lung, aceasta se tine cate 10 zile/kilogram slabit, eu slabiind oficial in Atac+Croaziera 23 de kilograme, inseamna ca voi intra in ultima etapa, adica Stabilizarea Definitiva in 10 Ianuarie 2015.

Normal aceasta etapa, cum ii spune si numele, este creata pentru a "fixa" ce am obtinut in primele 2 etape si mai ales, pentru a inlatura pericolul revenirii kilogramelor pierdute, poate si cateva in plus.In aceasta etapa, oficial nu se mai continua slabirea, dar exista si cazuri in care mai poate continua, cum ar fi si cazul meu.In astea aproape 2 luni am mai slabit inca 2,5-3 kilograme fata de cat mi-am propus de la inceput sa am, ceea ce nu e suparator deloc.

Am urma in mare parte pasii exacti, am pastrat cele 2 linguri de tarate pe zi, am renuntat la alternarea zilelor de PP cu cele de PL, am adaugat painea integrala, pastele integrale, branza mai grasa, fructe, inca un tolerat, si cel mai fain, masa YOLO (hihi :)) ) o data pe saptamana.Am trecut cu brio peste proba asta, acum urmeaza a 9-a masa, (in 90% dintre cazuri am ales pizza si 2 cupe de Betty Ice ca desert , can`t help it :)) ) si kilogramele se mentin, chiar "vibreaza" inspre mai jos.Desigur, aceasta "minune" se datoreaza "Sfintei Joi" :)), care desi nu pare prea mare lucru, cu siguranta ajuta la tinerea sub control a situatiei.In ziua de joi se consuma aceleasi alimente ca in Atac, fara tolerate, proteina cat mai curata, daca se poate doar carne de pui/peste slab/vita + oua + cele 2 linguri de tarate.

Ca reguli, va trebui pastrata in alimentatie aceasta zi de Joi pura pentru tot restul vietii, ca masura pentru evitarea reingrasarii + consumul a 3 linguri de tarate de ovaz pe zi, in iaurt, lapte sau diferite "prajituri".

Astea sunt regulile care nerespectate au dus la esec in multe cazuri, adeptii dietei gandind ca e totuna daca respecta sau nu aceste reguli in continuare dupa ce s-au vazut intrati in Stabilizare.

Totul devine asa de usor si de natural, parca nu mai concepi alt stil de viata, alte obiceiuri alimentare, in nici un caz revenirea la cele vechi, cel putin eu personal. :)

Cam atat pentru azi, voi reveni cand va mai fi cazul cu noutati, experiente and all that good stuff, legate de progresul cu dieta si nu numai! :3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu