miercuri, 30 iulie 2014

American Pancakes Dukan style

Cui nu ii plac clatitele americane?Asa-i???Nici nu ma asteptam la alt raspuns ...Deci..Am descoperit reteta aceasta din pura lene..Da dragele mele, din pura lene...Imi era lene intr-o dimineata sa fac obisnuita lipie Dukan pe care am readaptat-o.Si mi-am zis:"Oare daca fac mici painici in tigaie nu ies asa ca si clatitele?"
Si mare mi-a fost mirarea cand mi-a dat seama ca am reusit sa fac pancakes americane....
Uite si reteta:
Se ia un ou se bate bine bine cu furculita intr-un bol..Se adauga: 2 linguri tarate de ovaz,4 linguri gluten ( reteta este pentru cei ce nu au intoleranta la gluten) jumatate de plic de praf de copt si la alegerea voastra...sare sau indulcitor lichid sau praf.Apoi se ia cutia de lapte degresat de 0,5-1,5 grasime si se toarna putin cate putin pana compozitia devine pastoasa ,putin lichida..
Se pune o tigaie neeaderenta si se unge sau nu cu o lingurita de ulei de masline dupa care se pune o lingura buna de compozitie..
Aceasta va trebui intoarsa cand deasupra se formeaza acele gaurele mici ca si la clatitele obijnuite...
Daca le faceti sarate le puteti servi ca un english breakfast PP sau PL : Oua, sunca, cascaval, rosii etc
Daca le faceti dulci le puteti servi alaturi de un iaurt Jogobella light (un tolerat) sau alaturi de niste fructe sau dulceata Dukan daca sunteti in Consolidare.Eu am ales sa le servesc cu trufe de ciocolata Dukan pe care le-am intins pe clatita.Fiind fierbinte clatita ,ciocolata s-a topit...Capsunile le-am pus de decor deoarece nu am ajuns in consolidare inca.

Sper sa va placa! Xoxoxox.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu