marți, 9 iunie 2015

Experienta Polisano si vindecarea mea

Cine ma cunoaste stie ca de 8 ani de zile am o boala cronica cu care m-am luptat foarte mult timp si anume pietrele la rinichi .Din pacate treaba cu ele nu s-a terminat deoarece fiind ceva genetic o sa am sanse mari sa imi apara oricand.
Tot ce pot spune este ca din pacate anul acesta a fost un an foarte chinuitor pentru ca boala m-a super doborat.Nu ma asteptam sa fie chiar asa grav cu ele avand in vedere ca in anii precedenti m-am mai luptat cu asa ceva si am stiut cum sa tin sub control toata aceasta boala.Spun chinuitor pentru ca din cauza lor am fost limitata fizic la anumite activitati care pe mine ma satisfaceau in viata de zi cu zi.Spre exemplu nu mai puteam sa stau toata ziua in bucatarie sa gatesc sau sa ies sa ma plimb cu cateii sau sa fac sport deoarece oboseam foarte repede si durerile apareau instant.
Pt mine a fost foarte demoralizatoare etapa asta avand si cateva etape in care psihicul meu nu a fost punctul forte in viata de zi cu zi .Normal ca nu toata lumea stie povestea adevarata din spatele bolii mele dar am hotarat sa vi-o spun pentru ca face parte din viata mea si face parte din etapa Dukan.
Avand in vedere ca nu puteam sa fac ceea ce imi doream din cauza durerilor am cam lasat garda jos cu dieta , facand foame sau mancand haotic tot ce nu tinea de dieta.Nu prea mi-a mai pasat de dieta sa va zic sincer pt ca  personal nu mai puteam sa ma zbat si cu durerile si cu dieta si cu pastratul calmului.Cine nu a avut colici renale nu are cum sa inteleaga durerea sau intensitatea durerii .Va spun eu :)) e criminala !!!
Totul a venit ca o solutie pentru mine in clipa in care am dat de clinica Polisano din Sibiu. In viata mea nu am crezut ca la o clinica privata doctorii si asistentele se pot comporta atat de minunat cu tine.A fost genial.Asa sa tot stai in spitale . Am suferit 3 interventii non invazive (litrotitie) in 5 luni :) .Dupa fiecare interventie am avut parte de o recuperare destul de rapida nu prea grea dar nici prea usoara.Am avut un medic extraordinar de la spitalul militar din Sibiu pe domnul doctor Tohati Tiberiu.Un super doctor care a avut foarte multa rabdare cu mine si cu pietrele mele.Ne-am inteles de minune :)))) (Multumesccc din inima) si la fel cu cei din staff-ul Polisano.Oameni extraordinari cu mult chef de viata si cu mult chef de munca.Rar vezi asa ceva deoarece noi romanii suntem obijnuiti cu oamenii din spitalele de stat care vor spaga si totusi se poarta urat.La Polisano nu vei vedea niciodata asa ceva.Sa nu credeti ca fac reclama sau ceva de genu ,  dar am doar cuvinte de lauda viz a vi de tot ceea ce tine de clinica. De la conditiile de cazare , pana la staff , pana la mancare .Nota 10 ar fi o nota mult prea mica pentru ei.
Spre final pot sa va zic ca sunt bine si viata mea merge inainte ,Sunt foarte fericita ca am scapat o perioada de aceasta problema majora si ca pot sa incep incet incet sa imi cladesc viitorul care il am in minte si care mi-l doream din toata inima..
Am sa va las un link sa va documentati si voi despre Polisano ce avantaje aveti sau ce pachete v-ar interesa.Eu am fost foarte multumita si cred ca va ramane clinica mea de suflet multa vreme de acuma inainte :D


XoXoXo
Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu