joi, 7 mai 2015

New In:Gerovital Happiness CC Cream

Vreau de ceva vreme sa o incerc, am tot citit lucruri bune despre crema CC de la Gerovital (si in general despre noua gama Happiness) pe blogu-uri, dar nu am gasit-o in Deva (sau cel putin nu am vazut-o) nici in Auchan, nici in Dm.Cu ocazia unui mini-trip, am ajuns in Sibiu si am luat-o din Carrefour la un pret bun, 16,99 (pe site-ul oficial e 17,88), in varianta Deschis, cu extract de zmeura.



Primul lucru pe care l-am remarcat, evident, a fost mirosul, de zmeura, foarte dulce, awesome!
Consistenta e interesanta, putin mai lichida decat ma asteptam dar e ok.Acoperirea e foarte buna pentru o crema de genul asta, chiar si dintr-un strat.Pe zonele problema se poate adauga inca in strat pentru acoperire mai mare.Nuanta mi-e potrivita, se adapteaza.



O chestie care nu imi place, dar asta cred ca e problema la mine, se "aseaza" ciudat in porii de pe nas, peste punctele negre si pe obraji(asta cu tot cu exfolierea si hidratarea corespunzatoare in prealabil)..Oricum, cu ceva atentie, insistenta si un Miracle Complexion Sponge umed, se rezolva! :)

All in all, ceva potrivit pentru vara, cand ultimul lucru ce mai "lipseste" e un strat sanatos de fond de ten, haha.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu