marți, 6 ianuarie 2015

I can, you can!

De mult timp n-am mai scris, ma enervez (eu pe mine) ca nu sunt in stare sa scriu mai des..oricum..
Revin in 2015 cu un "La Multi Ani" si forte noi!
Azi se implineste un an de cand am inceput (pe bune) regimul, inca 4 zile pana cand intru oficial in etapa a IV-a, Stabilizarea definitiva!Suna asa de ireal.

Acum un an pe vremea asta aveam "la bord" vreo 2 oua, ceva piept de pui si multa speranta.Multe persoane, probabil obisnuite cu tentativele mele repetate, mai mult sau mai putin esuate de a slabi, nu se asteptau la mare lucru.Le multumesc celor care au avut incredere, mai ales prietenei si colegei mele de blog, care e si mai "extrema" ca mine (urmeaza si partea ei) dar si clasicilor "hateri" si "bullies", celor care..nu prea s-au gandit ca va fi posibil..Who`s laughing now, lovies? ;)

S-au dus 25 de kilograme (35 in total) intr-un an, multe s-au schumbat, multe au ramas la fel si..multe sunt pe drum!

Eu pot, tu poti.Cliseu sau nu, trebuie doar sa vrei.A durat si pentru mine ceva ani sa imi dau seama.

Pe locuri, fiti gata, START! AZI!







                                        



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu