luni, 4 august 2014

Update dieta by Ioana

Am spus-o si am sa o mai spun de 1000 de ori.Imi place sa mananc..Toata viata a fost asa...Personal de-a lungul anilor mi-am dezvoltat paleta gustativa destul de bine...Ador mancarea buna,mancarea preparata asa ca la carte,mancarea de restaurant,dar si fastfood.Asta a fost greseala mea...Uitasem de regimul de sportiv pe care il aveam si m-am dezlantuit mancand toate chestiile pe care mi le-am permis si pe care nu.Si am ajuns aici..In stadiul de a tine o dieta.
Deazi 04.08.2014 voi intra in etapa a 3-a cu  58,5 .Am plecat in 20.01.2014 cu 91 de kilograme ..Stiu suna terifiant cand te gandesti ca am doar 1,60.A fost pentru mine o calatorie foarte grea,a trebuit sa invat sa imi franez poftele,sa invat sa stau cu oameni la masa in timp ce ei mancau mancaruri minunate si eu nu aveam voie,sa refuz politicos invitatii la masa la alti oameni si nu in ultimul rand,a trebuit din nou sa invat sa nu trisez si totusi am reusit.De maine intru in etapa a 3-a de consolidare a dietei Dukan. 31,5 kilograme slabiteeeee.Si nu regret nimic.Regret ca mi-am batut joc de mine atata vreme...Regret ca m-am delasat si ca am uitat ca un corp sanatos si frumos nu se tine cu mancarea de la tabara sau mancare grasa sau mancand haotic.
Vreau sa le multumesc personal,celor ce au crezut in mine care au avut rabdare cu mine in toata perioada aceasta si nu ultimul rand partenerei mele de blog Amy pentru ca m-a sustinut mai mult sau mai putin in aceasta prima parte a calatoriei.
Nu am terminat.Greul deabia acum incepe.Mentinerea!!De aici incepe vointa si rabdarea cea mare.Voi reveni cu un update peste o luna si sa va voi povesti cum merge etapa a 3-a.

Xoxoxox .Hugs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu