duminică, 10 august 2014

Inghetata de capsuni

Hei hei.Azi fiindca e duminica am sa va invit la o inghetata.Poate afara nu e chiar vara dar ceva racoritor ca si inghetata e mereu binevenit.
Inghetata de capsuni..Simplu usor si delicios.
Se ia un pumn de capsuni proaspete sau congelate,se baga la bender cu o lingura de indulcitor, o lingura de zeama de lamaie si un iaurt grecesc olympus cu 2% grasime.Se paseaza bine bine de tot,iar pt cei ce au aparat de inghetata e perfect deoarece se face mai repede.Pentru cei ce nu au..din 3 in 3 ore se amesteca cu telul.Va iesi la fel de cremoasa.Simplu, usor si racoros.Se pot adauga ce fructe doriti voi.Eu am mai facut si cu piersica si putin praf de cardamom.Nu am mai apucat sa ii fac poza pt ca am avut musafiri posticiosi si impreuna cu mine am dat-o gata :D

Bafta si sa aveti pofta :D

Xoxoxo




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu