duminică, 17 august 2014

Chiftelute cu sos chili

Ideea retetei mi-a venit de aici ,dar eu am schimbat total ingredientele.
Reteta suna cam asa : O manuta de piept de pui tocat (eu imi toc carnea singura acasa) cu ceapa si mirodenii (dupa placul vostru) un ou si o lingurita de amidon de porumb.Amestecam tot formam bilute ,le punem in tigaie ,le rumenim pe o parte si pe cealalta adaugam jumatate de cana de apa si punem capacul si lasam sa se gateasca pana cand apa se evapora.Intr-o canuta adaugam doua linguri de otet,doua polonice de supa o lingurita jumate de chili praf ,o lingurita de indulcitor sau zahar pt cei ce nu sunt la Dukan si amestecam.Dupa ce chiftelutele s-au facut si apa s-a evaporat le asezam intr-un bol sa se odihneasca , stergem tigaia cu un prosop de hartie si turnam sosul pana da in fierbere.
Cand a inceput sa fiarba adaugam o lingurita de amidon amestecata cu doua linguri de apa si sosul se va inchega.Cand se incheaga sosul adaugam chiftele si le tavalim prin sos.Servim cu ce vrem noi fie de dieta fie nu,eu am ales cu cateva legume si feliute de cascaval.Pofta buna sa aveti.
Ce vream sa va mai zic este ca daca pui in loc de chili pui curry si inca o lingurita de indulcitor iti va iesi sosul exact ca cel de la McDonald ,sosul acela dulce acrisor care lumea deobicei il manaca la McNuggets...Doar ca sosul ce il faci tu acasa nu ingrasa deloc si nu are miile de calorii care il are acel sos ...La gust este la fel.Va promit eu . Xoxoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu