sâmbătă, 26 aprilie 2014

Review produse par

Stiti ca deobicei fetele intre ele se mai intreaba ce produse de par folosesc.Ei bine,azi eu am sa va povestesc de gama mea de produse care vad ca in ultima vreme ma inteleg tare bine cu ele.Personal eu ma spal pe podoaba capilara ^_^ de doua ori pe saptamana.Miercuri si duminica ^_^.Mereu am avut parul gras si dupa ziua de luni mi-l prindeam in coada pentru ca era prea uns.Intr-o zi vecina noastra de pe strada,o doamna foarte de treaba mi-a povestit de Favisan antiseboreic care mi l-a recomandat cu drag,ea fiind distribuitor de produse Favisan.Am zis ce se poate intampla?Asa ca mi l-am achizitionat cu 9,00 lei (DA dragele mele doar atat) si am inceput sa observ o oarecare schimbare in bine ,nu totala sunt deabia la prima sticluta :)
Crema de par am dat de ea printr-un cadou facut de matusa mea.Se gaseste in farmaciile Catena atat la tubulet mic cat si la tub mai mare si pot zice ca incet incet parul nu mai paraseste asa de des capul meu , eu avand o problema mare cu caderea parului (nu ,nu am chelit inca) deoarece imi pica foarte mult pe baza nervoasa.
Sprayul de la Gliss e prietenu meu cel mai bun dupa spalarea podoabei capilare :) ne intelegem de minune lasandu-mi parul moale si placut la atingere dupa ce imi usuc parul cu feonul :),iar serul de par de la Kallos pentru fire despicate eu il folosesc doar dupa ce ma aranjez cu presa ( din an in paste sau la ocazii speciale) Amandoua produsele se pot gasi in galeria Auchan sau Real la preturi chiar bunicele.
Va pup xoxoxo





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu