duminică, 20 aprilie 2014

Happy Dukan Easter

Happy Dukan Easter dragele si dragii mei....Hristos Mantuitorul a inviat! Amin! Azi am sa va incant cu mini masa mea dukan de Paste.Mi-am pregatit ca la carte produse din PL (proteine legume) si anume : salata de beuf cu mayoneza dukan care o gasiti aici ,ciuperci cu mayoneza care o gasiti aici si traditionalul drob de miel,nu chiar de miel ci mai degraba de pui si vita.La desert am mancat o feliutza de pasca fara blat reteta o gasiti aici ,o feliutza de tarta cu lime reteta o gasiti aici si nu in ultimul rand am mancat o feliutza de pain doux pe care l-am trasnformat in chec si am pus glazura invatata de la draga mea partenera de blog Amy.In rest am facut si fripturica de vita pe care o voi manca cu salata si ciorba radauteana pe care am adaptat-o la stilul dukan.



Mi-am ajutat familia la prajituri si la restul retelor fara nici o grija sau pofta fara sa imi fie frica ca voi trisa sau voi claca si voi manca din bucatele lor.Cred ca am fost foarte norocoasa ,zic eu ca poftele mi s-au mai ameliorat ,dar si pentru ca Dieta Dukan este asa diversificata incat poti sa iti gatesti mancare ce seamana cu cea obijnuita. Am fost la Inviere (nu sunt fana imbulzeala) ,dar am reusit sa aduc acasa lumina sfanta foarte importanta pentu inima mea si a familie mele .Incontinuare arde in candela pregatita de mama mea ,o candela care de 7 ani o tot aprindem cu focul sfant (de Paste) sau cand avem o cumpana in viata.

Vreau sa va urez un Paste minunat plin de iubire,liniste,voie buna,si mult calm si multa iubire.Va pup si va imbratisez xoxox





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu