duminică, 30 martie 2014

Un mic deliciu

Astazi vreau sa va ofer un mic deliciu...Un fel de mini prajitura dukan,readaptata dupa ideile mele.
Prajitura defapt se numeste : Negresa dukan la microunde si o puteti gasi aici. Ceea ce eu am facut este sa o dezvolt putin.
Pentru blat :

2 Oua
2 Linguri cacao
4 Linguri tarate ovaz (macinate fin)
4 Linguri indulcitor Clio praf
10-12 Linguri lapte degresat 0,1 grasime
2/4 lgt (lingurita) praf de copt

Pentru crema
125 grame crema de branza degresata 0,2 (Covalact,Lacteea,Auchan)
75 mil de iaurt degresat lichid (eu am folosit Zuzu)
1 lg (lingura) de gelatina diluata cu 1 lg de lapte degresat
1 lgt de indulcitor Clio praf/lichid
Esenta de : vanilie sau rom sau migdale sau visine sau lamaie sau capsuni etc.

Pentru blat amestecam toate ingredientele intr-un bol,cu furculita sau cu telul. Compozitia o punem intr-o forma de silicon deptunghiulara,iar aceasta in tava (accesoriul de la aragaz) si se introduce la cuptor la copt,pana in momentul in care, incercand-o cu o scobitoare, aluatul nu se va lipi de aceasta.Acesta este momentu in care blatul este copt.
Pentru crema punem toate ingredientele intr-un bol si le pasam cu blenderul sau cu robotul de bucatarie.Crema se da la rece.
Cand blatul s-a racit crema se poate pune pe deasupra cu o spatula (cum am facut eu) si se orneaza cu o felituta de lamaie pentru decor sau blatul se taie in doua parti aproximativ egale se pune crema si se pudreaza cu indulcitor Clio.

Va pun si o poza sa va incante privirea si va urez multa bafta si astept pareri.xoxo.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu